Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty různé výzkumy nejsou příliš relevantní, protože fenomén sociálních sítí, chytrých mobilů, tabletů a dalších technologií, je záležitostí posledních pár let. A přiznejme si, že to je ten hlavní důvod, proč nám děti tloustnou. Nemají totiž pohyb. Když si vzpomenu na školní družiny za totáče, tam do nás prali nezdravé knedlíky horem dolem a tlustí jsme nebyli, protože jsme to všechno vyběhali.

0 0
možnosti

J35i13ř24í 12P83l51í26v41a

28. 2. 2017 15:19

V blogu Josefa Kálese se dočítám, jak žáci reagovali na pamlskovou prohibici: zařídili si v šatně tajný antibufet.

Doufám, že paní poslankyně Vlasta už nebude kandidovat - je tam pro ostudu sociálních demokratů - a lidského pokolení.

1 0
možnosti

Já jsem to viděl... Vaši oponenti byli zdravě uvažující lidé s rozumnými názory. To stát(Vy) se opět cpe někam kam nemá a dělá z lidí nesvéprávné idioty. V devadesátých letech také byla Cola, chipsy, čokoláda a obézní spolužáci téměř neexistovali... prostě jsme se hýbali a teď si úředníci myslí, že to zachrání tím, že budou chodit a budou zakazovat, rušit, pokutovat... a stále dokola zakazovat, rušit, pokutovat. Co takhle jít cestou pomoci a podpory ohledně sportovních kroužků. Co jít cestou osvěty, tak aby si člověk utvořil názor sám a chtěl být ve formě jak on, tak jeho děti. To né co? Ono je pohodlnější si vzít tabulku, co za těžké peníze vytvořili fanatičtí výživoví poradci, jet podle ní a vykřikovat "zakazovat, rušit, pokutovat". Fakt by mě v životě nenapadlo, že se dočkám chvíle, kdy mohu ve školním bufetu dostat pokutu, když prodám dítěti housku se šunkou a sýrem, nebo jogurt s marmeládou. Za co jsem moc rád, tak že jsem zatím nepotkal člověka, kterému by tato vyhláška nepřišla naprosto, omlouvám se, ale tak to spousta lidí řekla, debilní.

4 0
možnosti
Foto

To, že děti jsou tlusté nemůže ani tak, co jí, ale to, že se nepohybují. Ve škole sedí, přijde domu a čumí do počítače, pije kolu a dlabe brabůrky. Nevím, který stát, ale četl jsem, že je stát, který místo toho, aby dětem určoval co mají jíst a co ne vytváří různé sportovní kroužky pro děti, které jsou zdarmo a stát je hradí.

3 0
možnosti

P28e87t20r 32D22r84a24p19a94l

28. 2. 2017 10:34

vážená paní poslankyně, můžete mi vysvětlit tento paradox? Pamlsková vyhláška se nevztahuje na školní jídelny (důvod je asi ten, že by něměly z čeho vařit). V reálu tedy zakážeme ve školním bufettu prodávat běžnou bagetu se šunkou (opravdu nemluvím o kole a čipsech), běžný jogurt a jiné "normální" potraviny, ale pak jdou děti na oběd a ten je připraven z potravin odporujích vyhlášce. když zlikvidujete školní bufet, tak rodiče budou svým dětem připravovat svačiny zase z potravin, které té vyhlášce neodpovídají...rád bych viděl fanatika, který obíhá obchody a shání potraviny, které by splňovaly limity dané vyhláškou.

8 0
možnosti

Ten pořad jsem viděl a vaše vystoupení tam bylo hodně trapné. Vy si zjevně myslíte, že když se něco navrčíte, platí to pro všechny. Tak neplatí paní důležitá. Neplatí. Já jsem hubený a moje máma měla vždy problém abych ráno něco snědl. Málokdy se jí to podařilo. Možnost koupit si ve škole něco dobrého můj problém velmi často řešila. Hubený jsem pořád. to, co děti jedí je odpovědnost rodičů a ne vaše. Chápu, něčím se živit musíte.

6 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 979x
Poslankyně za ČSSD, místopředsedkyně škoslského výboru PSP, učitelka.

Seznam rubrik