Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, kdo ten karierní řád podoruje v místě působnosti autorky, ale u nás ve škole nikdo. Všichni za tím vidí zejména zmiňované papírování a honbu za co nejtlustším portfoliem.

Poznámka: charisma se nedá vytvořit. To buď máte nebo ne.

0 0
možnosti

Zakladem hodnoceni ucitele by melo byt to, co deti naucil, ne jake ma schopnosti. Protoze schopnosti, ktere neumi nalezite aplikovat jsou NA NIC!

Dalsi veci je, ze by se mela rozlisit narocnost predmetu, ktere ucitel vyucuje. Asi se shodneme na tom, ze naroky na pripravu na hodinu a tez naroky na dodatecnou praci (hodnoceni praci zaku) jsou u telocvikare nepomerne mensi, nez napriklad matikare, cestinare.

V neposledni rade neni od veci polozit zakladni otazku - politicka reprezentace (a feministky) radi rikaji, ze za stejnou praci ma byt stejna odmena. Takze otazka: JAK SE TOTO PRAVIDLO SHODUJE S KONSTRUKCI TABULKOVYCH PLATU? Je kvalitativni rozdil mezi tim, kdyz ma ucitel 10, nebo 13 let praxe? Asi se shodneme, ze u konretniho cloveka nikoliv. Presto pri prekroceni 12 let mu naroste plat. Nemel by mu rust plat z jinych duvodu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 979x
Poslankyně za ČSSD, místopředsedkyně škoslského výboru PSP, učitelka.

Seznam rubrik